Mitt påsklov

Detta påsklov har hitills vart värligt händelsefullt och just därför tänkte jag stanna hemma och bara chilla ikväll.
I fredags var jag på fest i trångsund som var ganska tråkig. Igår så cyklade jag och Matilda till centrum och köpte massa frukt och chips till kvällen då vi skulle fira Ida hemma hos mig och efter det drog vi och några fler till johanna efter det åkte jag, Matilda och Viktor hem till Villiam och chillade. Sen gick jag hem vid  tre tiden och somnade på direkten. Idag har jag städat hela mitt rum och efter det åkte jag till farsta och fixade min mobil sen åkte jag och träna och nu ska jag mysa i min ensamhet.
 
Vad  jag och matilda fixa till ida på hennes födelsedag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0